SERVICEFORBEDRING.DK

- Visionært, udviklende og opbyggende

SERVICEFORBEDRING.DK

UDVALGTE PAKKER

SERVICETRÆNEREN

Jeres trænere lærer med hverdagseksempler på skrift og i tale at beherske værktøjer, som kan udvikle kommunikationen i servicefunktionen, og som bidrager til fuldendte kundeoplevelser.


Deltagerne får præcis hvad de har behov for, så de kan løfte trainer ansvaret troværdigt og sikkert.


Vi lærer trænere at anvende vores e-learning indhold i praksis, og ved individuel sparring klæder vi træneren på til opgaven.


I en workshop planlægges de konkrete tiltag, som skaber en positiv forankret udvikling af servicefunktionen.


Der følges op og vi tracker successen, som en vigtig del af en vellykket forandring. I får også anbefalinger til de næste naturlige skridt.

Priseksempel

VEJLEDENDE PRIS VED 4 DELTAGERE.

35.750,- PR. MEDARBEJDER

EKSKLUSIV MOMS

NEXT LEVEL SERVICE

Vi får indsigt i jeres hverdag, og stiller skarpt på hvordan kunderne modtages i servicedialogen. Med afsæt i jeres solide fundament og ståsted, hjælper vi jer videre.


Forløbet tilrettelægges efter jeres ønsker og behov, tillagt vores observationer, og suppleret med relevante e-learning moduler. 


Medarbejderstyrker synliggøres i onsite undervisning, og med coaching videreudvikles kommunikations kompetencerne hos den enkelte, så service kan løftes til det næste niveau.


I får et fælles internt sprog og værktøjer, som skaber en varig forandring, og sikrer en ligeværdig og resultatskabende ekstern dialog i servicefunktionen. 


Vi følger udviklingen, hjælper jer tilbage på sporet, og får jer helt i mål!  


I får inspiration til videreudvikling med input på processer og  optimal organisering, som sikrer trivsel, og som tager jer flere skridt op ad servicetrappen.

Priseksempel

VEJLEDENDE PRIS VED 10 MEDARBEJDERE.

14.300,- PR. MEDARBEJDER 

EKSKLUSIV MOMS

VI ANBEFALER


- TEAM SERVICEFORBEDRING.DK

SERVICEFUNDAMENTET

Jeres hverdag er unik, og vi  tager temperaturen på den, onsite hos jer. Vi lytter, spørger og finder frem til  guldet - i jeres servicefunktion. 

Indsamlet viden anvender vi, så forløbet rammer plet i forhold til netop jeres behov.


E-learning modulerne giver værktøjer, som bruges til at skabe de bedste præstationer i service og samarbejde. 


I onsite undervisningen giver vi byggesten til udvikling af servicekommunikation. Øjenåbnende indsigt i sig selv, kunder og kolleger, bygger videre på e-learning modulernes indhold. 


Medarbejderne bliver i stand til at levere målbar individuelt tilpasset kundeservice, som kunderne elsker!


En optimal opgave- og ansvarsfordeling i servicefunktionen er instrumental, og I får et anbefalingskatalog med konkrete forslag, til hvordan I opnår en serviceforbedring - også fremadrettet.

Priseksempel

VEJLEDENDE PRIS VED 10 DELTAGERE. 

8.300,- PR. MEDARBEJDER 

EKSKLUSIV MOMS

PRISERNE ER VEJLEDENDE, EKSKL. MOMS, TRANSPORT & OPHOLDSUDGIFTER

Derfor har vi beregnet en vejledende pris pr. medarbejder, for at kunne give jer en prisidé at arbejde ud fra.


Vi tilrettelægger læringsaktiviteterne, efter jeres behov og ønsker.


Hos SERVICEFORBEDRING.DK vægter vi gennemsigtighed højt.

Det kan være en jungle at finde det rigtige produkt - til den rigtige pris.