E-LEARNING OVERSIGT
HVERT MODUL VARER 45 - 75 MIN, OG INDEHOLDER QUIZZER , VEJLEDNING TIL PRAKTISK ANVENDELSE, OG PRINTBART FORANKRINGS MATERIALE.
DU FÅR AUTOMATISK UDSTEDT ET DIGITALT DIPLOM VED GENNEMFØRT KURSUS MODUL.
Din servicekommunikation
Autopiloten - hoved, hjerte og krop
Du bliver klogere på dig selv, og du lærer hvordan og hvorfor mennesker agerer og kommunikerer forskelligt.
Kundeansvar
Du bliver klogere på hvorfor du tager ansvar for kunden i en servicedialog, og hvordan du i høj grad kan gøre en forskel.
Din Servicepilot
Du bliver introduceret for de tre servicepiloter som medarbejdere anvender i en servicedialog - Forklarer, Fortæller eller Afklarer du for kunden?
Servicedialog
Kundens udgangspunkt
Du lærer at spotte kundens underliggende behov, som naturligt fylder i samtalen, og som kunden ubevidst også ønsker at du løser.
Menneskets mange sprog
Du får indsigt i hvor stor en betydning kropssprog, ansigtsudtryk og stemmeføring har i en kundedialog - også på telefonen.
Samtalens værktøjer
Succesfulde samtaler
Du får opskriften på den succesfulde samtale, hvor struktur og indhold er på plads, og hvor også kundens underliggende behov imødekommes.
Den strukturede samtale
Du lærer hvordan en struktureret faseinddelt samtale kan skabe et godt resultat, hvor både du og kunden får en god oplevelse..
Klager og konflikter - på telefonen
Du lærer hvordan man tyder kunders klageadfærd på telefonen, og du bliver klogere på hvordan man møder de forskellige kunder bedst i en svær situation.
Service på skrift
Kommunikation på skrift
Du lærer den svære kunst at møde kundens behov på skrift, via de mange kontaktkanaler kunderne har i dag.
Klage- og konflikthåndtering- På skrift
Du får værktøjer til at besvare kundens skriftlige klage så kunden føler sig mødt og hørt, uden nødvendigvis at få medhold.
Værktøjer til salgsdialogen
Kender kunden dine produkter?
Du får indblik i hvordan service skaber omsætning, og i hvor god en service kunden oplever, ved at blive vist rundt i jeres forretning.
Salg & Købsrådgivning
Du bliver klogere på hvad der motiverer dig til at sælge, hvad der udfordrer dig, og hvordan du gerne vil anerkendes for dit salg.
Moduler under udvikling
Klage-og konflikthåndtering- Face to face
Dette modul er under udvikling
Konflikt Knuden
Dette modul er under udvikling
Mødet med den psykisk sårbare borger
Dette modul er under udvikling
CVR 42586390
Virksomhedstype Anpartsselskab
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes