OVER 10 TIMERS LÆRING FORDELT OVER 12 KURSER!

E-LEARNING OVERSIGT


VORES E-LÆRING INDEHOLDER


INTERAKTIVE ØVELSER+GIFÉR+STEMNINGSBILLEDER+COACHING VIDEOER+PREZI PRÆNSENTATIONER+VIDEO EXPLAINERS+PRINTVENLIGT FORANKRINGSMATERIALE+SPIL+GRAFER + VIDENSMODELLER.


ALT SAMMEN PAKKET IND I DE TRE MOTIVATIONSCENTRE

HOVED - HJERTE - KROP.

HVERT MODUL VARER 45 - 75 MIN, OG INDEHOLDER QUIZZER , VEJLEDNING TIL PRAKTISK ANVENDELSE, OG PRINTBART FORANKRINGS MATERIALE.


DU FÅR AUTOMATISK UDSTEDT ET DIGITALT DIPLOM VED GENNEMFØRT KURSUS MODUL.

Din servicekommunikation

Autopiloten - hoved, hjerte og krop

Du bliver klogere på dig selv, og du lærer hvordan og hvorfor mennesker agerer og kommunikerer forskelligt.

Kundeansvar

Du bliver klogere på hvorfor du tager ansvar for kunden i en servicedialog, og hvordan du i høj grad kan gøre en forskel.

Din Servicepilot

Du bliver introduceret for de tre servicepiloter som medarbejdere anvender i en servicedialog - Forklarer, Fortæller eller Afklarer du for kunden? 

Servicedialog

Kundens udgangspunkt

Du lærer at spotte kundens underliggende behov, som naturligt fylder i samtalen, og som kunden ubevidst også ønsker at du løser.

Menneskets mange sprog

Du får indsigt i hvor stor en betydning kropssprog, ansigtsudtryk og stemmeføring har i en kundedialog - også på telefonen.

Samtalens værktøjer

Succesfulde samtaler

Du får opskriften på den succesfulde samtale, hvor struktur og indhold er på plads, og hvor også kundens underliggende behov imødekommes. 

Den strukturede samtale

Du lærer hvordan en struktureret faseinddelt samtale kan skabe et godt resultat, hvor både du og kunden får en god oplevelse..

Klager og konflikter - på telefonen

Du lærer hvordan man tyder kunders klageadfærd på telefonen, og du bliver klogere på hvordan man møder de forskellige kunder bedst i en svær situation.

Service på skrift

Kommunikation på skrift

Du lærer den svære kunst at møde kundens behov på skrift, via de mange kontaktkanaler kunderne har i dag.

Klage- og konflikthåndtering- På skrift

Du får værktøjer til at besvare kundens skriftlige klage så kunden føler sig mødt og hørt, uden nødvendigvis at få medhold. 

Værktøjer til salgsdialogen

Kender kunden dine produkter?

Du får indblik i hvordan service skaber omsætning, og i hvor god en service kunden oplever, ved at blive vist rundt i jeres forretning.

Salg & Købsrådgivning

Du bliver klogere på hvad der motiverer dig til at sælge, hvad der udfordrer dig, og hvordan du gerne vil anerkendes for dit salg.

Moduler under udvikling

Klage-og konflikthåndtering- Face to face

Dette modul er under udvikling

Konflikt Knuden

Dette modul er under udvikling

Mødet med den psykisk sårbare borger

Dette modul er under udvikling

BESTIL E-LEARNING  ALLEREDE IDAG