TOPdesks ITSM software samler dine IT services på ét sted, så det er let at dele viden, besvare spørgsmål og løse problemer. Du giver dine medarbejdere mere tid, og brugerne en grund til at være glade.
Gør det til dit eget
Din TOPdesk platform er ikke mejslet i sten. Vælg den pakke, der passer til din organisation, tilføj de rigtige add-ons og tilpas features, såsom din serviceportal, for at skabe en personlig og ubesværet servicelevering.
Kort fortalt om vores software
Du får 3 pakker at vælge imellem, så du nøjagtigt kan få de features, du har brug for.
En out-of-the-box software, der er klar til at blive taget i brug lige fra starten. Ingen kodning er nødvendig.
Takket være ‘Software as a Service’ er din TOPdesk altid opdateret.
RAPPORTER
Gør metrics til indsigt
Dashboardets rapporter og KPI’er tilbyder metrics i realtid, der hjælper dig med at handle med det samme, mens avanceret analyse hjælper dig med at finde potentielle problemer og arbejde proaktivt.
INTEGRATIONER
Bind det hele sammen
Bring virtuelle assistenter, netværksscanninger og personaledata ind i TOPdesk ved hjælp af mere end 90 forskellige integrationer, som du kan vælge imellem. Eller byg din egen med API’en, så du kan gøre alt på ét sted.
TOPdesk har gjort service management simpelt, og du kan bl.a. anvende TOPdesk til IT- eller Customer Service Management.
Vi hjælper vores kunder med at opnå størst mulig værdi i anvendelse af værktøjet, i forbindelse med implementering, optimering af processer og udvikling af servicefunktionen.
CVR 42586390
Virksomhedstype Anpartsselskab
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes