ENNEAGRAM HOVED HJERTE KROP TÆNKE FØLE HANDLE FORKLARING FORTÆLLING AFKLARING VISHED ANERKENDELSE RETFÆRDIGHED KUNDEANSVAR DEN STRUKTUREREDE SAMTALE
KLAGE- OG KONFLIKTHÅNDTERING NÅR KUNDE OG MEDARBEJDER MØDES KUNDENS UDGANGSPUNKT DIN MOTIVATION FOR SALG KENDER KUNDEN DINE PRODUKTER
Her finder du nyheder, indlæg og historier om de erfaringer, som vi gør os rundt om i Danmark, i arbejdet med at skabe selvindsigt og serviceforbedringer.
Vi deler viden om kundeoplevelser, og om den gode servicedialog i kunde-, bruger- og borgervendte servicefunktioner.
Søger du kurser i kundeservice, kommunikation og konflikthåndtering finder du relevante løsninger her hos os i SERVICEFORBEDRING.DK
Savner du mere viden?
Vil du gerne vise dit team frem?
Eller vil du dele din oplevelse med SERVICEFORBEDRING.DK på vores side?
Så send os gerne en mail. Vi vil gerne dele oplevelser sammen, og vise verden det vi har lært.
CVR 42586390
Virksomhedstype Anpartsselskab
Copyright © Alle rettigheder forbeholdes