VORES VÆRDISKABENDE

SAMARBEJDSPARTNERE


Vejen til sublim service kan være lang, og man kommer sjældent i mål alene. 


Vores samarbejdspartnere kan alle noget særligt indenfor netop deres felt, og vi i serviceforbedring.dk betragter det som vores fornemmeste opgave at præsentere vores kunder, for de bedste indenfor servicefaget.

OM VORES SAMARBEJDSPARTNERE

Dialog+ har massiv erfaring med analyse af kundekontakt i telefon, e-mail og i personlige henvendelser.


Vi har gennemført analyser, kurser og individuel praktisk kommunikationstræning i en lang række virksomheder, kommuner og offentlige institutioner i Danmark.

Capturi er Skandinaviens førende Conversational Insights-platform.


Vores platform forvandler jeres kundesamtaler til værdifulde indsigter. Indsigter om jeres kunder. Om jeres medarbejderes samtaleteknikker. Om jeres coaching. Vi integrerer direkte til jeres call-center løsning.

Få en gladere IT support


TOPdesks ITSM software samler dine IT services på ét sted, så det er let at dele viden, besvare spørgsmål og løse problemer. Du giver dine medarbejdere mere tid, og brugerne en grund til at være glade.

Nps.today er en software platform til måling af kundeoplevelser.


Vi tilbyder et operationelt og automatiseret kundeloyalitetsprogram baseret på Net Promoter Score (NPS®). Med NPS-metoden er det muligt at måle, forstå og handle på kundernes oplevelser på en enkel og effektiv måde. Vi integrerer NPS i dine eksisterende IT-systemer, processer og kontaktpunkter.

Vi møder de store udfordringer, og skaber fremtidens fundament for bedre service, ikke mindst af hensyn til de kommende generationer.

Sammen kan vi gøre en forskel.


SERVICEFORBEDRING.DK

Skal vi samarbejde?

SE SERVICEVÆRKTØJERNE FRA VORES SÆRLIGT UDVALGTE SAMARBEJDSPARTNERE